2021-12-06

Mikołajkowy Blok Reklamowy 2021. Bardzo dziękujemy!

Za nami osiemnasta edycja dobroczynnej akcji z udziałem widzów Polsatu. Tradycyjnie 6 grudnia o godz. 18:45 wszyscy oglądający Mikołajkowy Blok Reklamowy dołączyli do grona darczyńców. Całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przekazany na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat, która w 2021 roku świętuje 25-lecie!

Fundacja Polsat na Instagramie - @fundacjapolsat

Magia pomagania ma największą moc
Już od osiemnastu lat, 6 grudnia Telewizja POLSAT i Biuro Reklamy Polsat Media organizują wyjątkową akcję - Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dzięki niej każdy może pomóc chorym dzieciom, podopiecznym Fundacji Polsat. Ta edycja jest wyjątkowa, ponieważ dokładnie 25 lat temu - 6 grudnia 1996 roku Fundacja rozpoczęła swoją działalność. W ciągu dotychczasowych siedemnastu edycji udało się zebrać ponad 22 miliony złotych.

Znani i lubiani są zawsze z nami
Świętym Mikołajem został ponownie Piotr Gąsowski, a w kampanii promującej akcję wzięli udział cenieni dziennikarze i znani artyści wspierający Fundację Polsat: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach uczestniczyły również dzieci, w tym podopieczne Fundacji Polsat: dwunastoletnia Karolinka i jej czteroletnia imienniczka.

Bezcenne prezenty dla małych pacjentów
Mikołajkowy Blok Reklamowy 2021 był promowany spotem, w którym historia widziana jest oczami dziecka. Święty Mikołaj i jego dwóch pomocników - renifery - zakradają się do dziecięcego szpitala, aby zostawić prezenty małym pacjentom. Nagrania spotów były realizowane w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała w tym roku. Producent spotów to Krzysztof Hansz, a reżyserem jest Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Fundacja Polsat (@fundacjapolsat)

Im więcej nas, tym lepiej
Od 22 listopada na antenach Grupy Polsat Plus trwała emisja spotów zachęcających widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Akcja była dodatkowo komunikowana w Internecie, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowała się cała plejada gwiazd Polsatu, a także dziennikarze Polsat News i Polsat Sport.

Wielkie serca, wielkie wsparcie
Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą prawie 40 000 małych pacjentów i wsparła finansowo ponad 2 600 szpitali i ośrodków medycznych, a także szkoły, przedszkola i ośrodki pieczy zastępczej w całym kraju. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd prawie 265 milionów złotych.

Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl