Troska o drugiego człowieka
Jednym z największych atutów akcji wspierającej podopiecznych Fundacji Polsat jest jej prostota. - Mikołajkowy Blok Reklamowy pokazuje, że aby zrobić coś dobrego, nie trzeba wielkich pieniędzy ani poświęceń. Wystarczy chcieć - mówi Agnieszka Hyży i dodaje, że okres bożonarodzeniowy zawsze jej się kojarzył z uważnością na inne osoby. - Dla mnie święta zawsze były czasem bliskości, ciepła i troski o drugiego człowieka - wyznaje jedna z prowadzących „halo tu polsat” oraz „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”.
Każdy może pomóc
W jaki sposób można pomóc potrzebującym? Wystarczy w sobotę 6 grudnia o godz. 18:45 włączyć Polsat i obejrzeć serię reklam, z których cały dochód jest przeznaczany na szczytny cel. - Ten wieczór jest wyjątkowy, bo wtedy każdy z nas może dołożyć swoją cegiełkę do świata, w którym każde dziecko ma szansę usłyszeć śmiech, muzykę, głos bliskiej osoby. To piękne, że telewizja może nieść dźwięk nadziei - zaznacza Agnieszka Hyży.
„Mikołajkowy Blok Reklamowy” w sobotę 6 grudnia o godz. 18:45.