Pomaganie nie może być łatwiejsze
Aktorzy, prezenterzy, artyści - przed mikołajkami wszyscy łączą siły, aby zapraszać widzów do udziału w akcji charytatywnej. Im większa liczba widzów obejrzy specjalne reklamy, tym więcej pieniędzy zasili konta Fundacji Polsat. A są to niebagatelne kwoty. W 2024 roku dzięki ludziom dobrej woli udało się zebrać aż 2,4 miliona złotych, które pomogły wielu dzieciom.
Liczy się każdy!
- Uwielbiam tę akcję, bo przypomina nam o tym, co w Świętach najważniejsze. O ludziach - mówi Ewa Wachowicz, dodając, jak znaczące okazuje się tak proste działanie jak oglądanie telewizji. - Za każdą liczbą oglądalności, za każdą reklamą, kryje się czyjeś zdrowie, czyjś uśmiech, czyjeś nowe życie - wyjaśnia prezenterka „halo tu polsat” i autorka magazynu „Ewa gotuje”.
Usłysz wołanie o pomoc
W 2025 roku Mikołajkowy Blok Reklamowy promuje spot pod tytułem „Dźwięk Świąt”, pokazujący Boże Narodzenie z perspektywy dziecka, chłopca zmagającego się z wadą słuchu. W filmiku jego życie zmienia magia, ale w rzeczywistości robią to darczyńcy Fundacji Polsat.
- „Dźwięk Świąt” to nie tylko tytuł kampanii, to metafora dobra, które potrafi obudzić ciszę. Wierzę, że wspólnie możemy sprawić, żeby wielu chorującym dzieciom po prostu było łatwiej żyć - mówi Ewa Wachowicz, zachęcając do udziału w akcji.
„Mikołajkowy Blok Reklamowy” w sobotę 6 grudnia o godz. 18:45.