2025-11-22

Ewa Wachowicz: Uwielbiam Mikołajkowy Blok Reklamowy!

Ekspertka kulinarna Polsatu mówi o wyjątkowej akcji charytatywnej stacji. Co roku 6 grudnia o godzinie 18:45 widzowie i gwiazdy wspólnie zasiadają przed ekranami, aby obejrzeć... reklamy. To wystarcza, aby wesprzeć potrzebujące dzieci, bo dochód ze spotów jest przeznaczony na rzecz Fundacji Polsat. Ewa Wachowicz przypomina, jak proste może być pomaganie i zachęca do udziału.

Pomaganie nie może być łatwiejsze

Aktorzy, prezenterzy, artyści - przed mikołajkami wszyscy łączą siły, aby zapraszać widzów do udziału w akcji charytatywnej. Im większa liczba widzów obejrzy specjalne reklamy, tym więcej pieniędzy zasili konta Fundacji Polsat. A są to niebagatelne kwoty. W 2024 roku dzięki ludziom dobrej woli udało się zebrać aż 2,4 miliona złotych, które pomogły wielu dzieciom.

Liczy się każdy!

- Uwielbiam tę akcję, bo przypomina nam o tym, co w Świętach najważniejsze. O ludziach - mówi Ewa Wachowicz, dodając, jak znaczące okazuje się tak proste działanie jak oglądanie telewizji. - Za każdą liczbą oglądalności, za każdą reklamą, kryje się czyjeś zdrowie, czyjś uśmiech, czyjeś nowe życie - wyjaśnia prezenterka „halo tu polsat” i autorka magazynu „Ewa gotuje”.

Usłysz wołanie o pomoc

W 2025 roku Mikołajkowy Blok Reklamowy promuje spot pod tytułem „Dźwięk Świąt”, pokazujący Boże Narodzenie z perspektywy dziecka, chłopca zmagającego się z wadą słuchu. W filmiku jego życie zmienia magia, ale w rzeczywistości robią to darczyńcy Fundacji Polsat.

- „Dźwięk Świąt” to nie tylko tytuł kampanii, to metafora dobra, które potrafi obudzić ciszę. Wierzę, że wspólnie możemy sprawić, żeby wielu chorującym dzieciom po prostu było łatwiej żyć - mówi Ewa Wachowicz, zachęcając do udziału w akcji.

Mikołajkowy Blok Reklamowy w sobotę 6 grudnia o godz. 18:45.

Oficjalny profil POLSAT na Instagramie - @polsatofficial

Oficjalny profil POLSAT na TikToku - @polsat