Dla dzieci, takich jak on...
W 2025 roku twarzą kampanii został Natan, 8-letni chłopiec, który od urodzenia zmaga się z obustronnym niedosłuchem. Dzięki wsparciu widzów Fundacja Polsat może zapewnić swoim podopiecznym rehabilitację, specjalistyczny sprzęt, niosąc bezcenne wsparcie w walce o lepsze życie.
Oglądasz? Pomagasz. To naprawdę takie proste
Od 22 lat Mikołajkowy Blok Reklamowy pokazuje, że pomaganie może być proste – wystarczy obejrzeć reklamy. Całkowity dochód z ich emisji, obliczany na podstawie oglądalności, trafia do Fundacji Polsat i jest przekazywany na leczenie oraz rehabilitację dzieci i remonty oddziałów dziecięcych w całej Polsce. Dotychczas widzowie zebrali już blisko 30 milionów złotych. Dzięki tym środkom realnie zmienia się życie dzieci takich jak Natan - dzieci, które nie tylko potrzebują pomocy, ale także mają marzenia i siłę, żeby walczyć o przyszłość.
Pomaganie jest proste, szczególnie 6 grudnia
- To już nasza 22. wspólna edycja tej wspaniałej akcji - mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat. - Spotykamy się, by pomóc dzieciom. Wystarczy być. Obejrzeć Mikołajkowy Blok Reklamowy. Ten gest naprawdę ma znaczenie. Dzięki Państwa obecności dzieci zyskują nadzieję, a my możemy realizować kolejne projekty pomocowe. W tym roku szczególnie mocno chcemy przypomnieć, że święta to czas, który powinien być słyszalny dla wszystkich - dodaje.
Usłyszeć radość świąt
Spot promujący 22. Mikołajkowy Blok Reklamowy nosi tytuł „Dźwięk Świąt”. To poruszająca historia chłopca z ubytkiem słuchu, podopiecznego Fundacji Polsat, opowiedziana z jego perspektywy - pełna świątecznego światła, obrazów i emocji, ale pozbawiona dźwięku. Czy można przywrócić mu „Dźwięk Świąt?”. Pokazuje to symboliczna scena o tym, że nawet mały gest, jakim jest obejrzenie bloku reklamowego, może zmienić czyjeś życie.
Autorem pomysłu na spot Mikołajkowego Bloku Reklamowego jest dział autopromocji Polsat, autorem scenariusza i reżyserem Adrian Chudek.
Spoty zachęcające widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego będą emitowane na antenie Polsatu i Wydarzeniach 24 od 15 listopada (z premierową emisją po głównym wydaniu Wydarzeń). Na pozostałych antenach od 16 listopada.
„Mikołajkowy Blok Reklamowy” w sobotę 6 grudnia o godz. 18:45.