Fundacja Polsat na Instagramie - @fundacjapolsat
Już 20 lat!
Mikołajkowy Blok Reklamowy w 2023 roku obchodzi swój jubileusz. - Akcja jest oryginalnym, ciekawym pomysłem, który świetnie się sprawdził. To już dwudziesta edycja i ogromna pomoc, przekazywana dzieciom w całej Polsce od tylu lat. Co roku gromadzi przed telewizorami miliony ludzi - mówi ambasador wydarzenia, Jarosław Gugała, uczestniczący w szczytnym przedsięwzięciu od samego początku.
Misja newsów Polsatu
Całkowity dochód z reklam wyemitowanych 6 grudnia o godz. 18:45 przekazywany jest podopiecznym Fundacji Polsat. - Chodzi o dzieci, ale bądźmy konkretni: pomagamy im, zbierając pieniądze. Ale to nie tylko to, bo często tak bywa, że my pokazujemy podopiecznych Fundacji Polsat potem w „Wydarzeniach”, na antenie Polsat News, mówimy o nich, wspominamy i one dostają też pomoc od ludzi dobrej woli w inny sposób - podkreśla.
Dalekosiężne plany
Jarosław Gugała obserwuje efekty akcji i jak mówi w rozmowie z POLSAT.PL, najlepsze jeszcze przed nami. - Mikołajkowy Blok Reklamowy jest wspaniałą inicjatywą, która naprawdę świetnie się sprawdziła i myślę, że ten jubileusz dwudziestu lat jest malutki w porównaniu do tego, co jeszcze będzie - podsumowuje.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl