2021-12-07

„Świat pełen Niespodzianek”: Musical z gwiazdami Polsatu

W wyniku współpracy marki KINDER Niespodzianka z Polsatem przygotowany został 66-minutowy fabularny film familijny. Ten wyjątkowy musical w gwiazdorskiej obsadzie to pierwsza w Polsce filmowa produkcja typu branded content. Została ona oparta na modelu partnered content - marka KINDER Niespodzianka wspiera realizację, promocję i dystrybucję treści. „Świat pełen Niespodzianek” miał telewizyjną premierę w sobotę 18 grudnia o godz. 20:00.

Ze szkolnego korytarza do baśniowego lasu
„Świat pełen Niespodzianek” to wzruszająca, momentami zabawna opowieść o przyjaźni. Film zapewnia całej rodzinie zarówno rozrywkę, jak i przekazuje uniwersalne wartości. Czwórka młodych bohaterów - Lila, Kamil, Aleks i Wiki muszą przejść długą drogę ze zwykłego szkolnego korytarza do baśniowego lasu i groźnej krainy lodu, by docenić wartość przyjaźni.

Plejada gwiazd w nietypowych rolach
O wielkości produkcji świadczy liczba zaangażowanych w jej realizację artystów - ponad 60 dziecięcych tancerzy oraz prawdziwa plejada gwiazd Telewizji Polsat w nietypowych rolach i niesamowitych kostiumach. W musicalu występują między innymi Stanisław Karpiel-Bułecka w roli orła, Krzysztof Ibisz jako łoś oraz Antoni Królikowski, Rafał Maserak i Adam Zdrójkowski jako szopy pracze. Wiewiórki, a właściwie wiewióenserki to Klaudia Halejcio, Magdalena „Kajra” Kajrowicz i Wiktoria Gąsiewska. Nauczycielkę gra Katarzyna Moś, która wykonuje także piosenkę przewodnią musicalu „Drogowskazy”.

Pierwsza taka produkcja
Podróż głównych bohaterów po świecie pełnym niespodzianek została w całości wyprodukowana w studiu filmowym dzięki technologii Virtual Film Production, czyli połączeniu technologii telewizyjnej, silnika gry komputerowej oraz ekranów wykorzystywanych przy eventach. Technologia Virtual Production dotąd w naszym kraju była używana głównie w grach, teledyskach, reklamach oraz produkcji telewizyjnej. „Świat pełen Niespodzianek” to pierwsza w Polsce produkcja fabularna, w której zastosowano takie rozwiązanie!

Warto obejrzeć i posłuchać!
Specjalnie na potrzeby musicalu powstało dziesięć oryginalnych piosenek, do których wykonania zaproszeni zostali młodzi artyści oraz wybrane gwiazdy stacji. To największy projekt branded content tworzony we współpracy marki KINDER Niespodzianka z Grupą Dentsu oraz Telewizją POLSAT.

Partnerem musicalu jest Ferrero Polska Commercial, producentem The Story LAB, a współproducentem Telewizja POLSAT.

Regulamin konkursu