Największą moc mieliśmy około północy. Wśród widzów w wieku 16-49 oglądało nas wtedy aż 42,30% (Polsat, Polsat 2, Polsat News), co dało Telewizji POLSAT pozycję lidera! W tym samym czasie Sylwester Marzeń z Dwójką (TVP 2, TVP1, TVP Info, TVP Polonia) oglądało tylko 30,16% widzów w tej grupie.
Biorąc pod uwagę całkowitą widownię przed telewizorami (4+) północ z Telewizją POLSAT na antenach Polsat, Polsat 2, Polsat News witało prawie 5 milionów 300 tysięcy widzów, a z Telewizją Polską toast wzniosło 5 milionów 900 tysięcy osób (TVP2 i TVP Polonia z uwzględnieniem łączeń z widzami TVP1 oraz TVP Info).
W porównaniu z ubiegłym rokiem Sylwestrowa Moc Przebojów zyskała milion widzów. Średnia minutowa widownia w grupie 4+ to ponad 3,8 miliona, z udziałami 24,9% (na wszystkich 3 antenach łącznie), co daje 1 milion widzów i prawie 5 punktów procentowych więcej niż przed rokiem.
Prawdziwą furorę zrobiło wśród widzów wspólne wykonanie przez Beatę Kozidrak, Marylę Rodowicz i Dodę utworu zespołu Bajm „Ta sama chwila”. Na naszych profilach społecznościowych (Facebook, YouTube) jest on najchętniej odtwarzaną piosenką Sylwestrowej Mocy Przebojów (3,2 mln wyświetleń w ciągu ostatnich dni). Występ samej Dody to 2,5 mln wyświetleń, a przeboje Michała Wiśniewskiego i Michała Szpaka odtwarzano ponad milion razy!
Dziękujemy i do zobaczenia za rok!