Nie zostawiać bez pomocy
Od 22 lat akcja ma jeden cel: wspierać dzieci w potrzebie. W specjalnym bloku emitowane są reklamy, z których dochód przekazywany jest na pomoc najmłodszym. - W imieniu Fundacji Polsat z całego serca dziękuję wszystkim widzom, którzy wspierają nas, oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Ten gest to coś więcej niż udział w akcji charytatywnej. To dowód ogromnej empatii i solidarności. Dzięki Wam możemy codziennie pomagać dzieciom w leczeniu, rehabilitacji i walce o zdrowie i życie - podkreśla Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
Całkowita liczba widzów przed telewizorami w kwadransie 18:45 a 18:59 wyniosła ponad 12,6 miliona, co czwarta osoba oglądała Polsat. Liczba ta została określona na podstawie danych Nielsen Media i opracowana przez Telewizję Polsat.
Wyświetl ten post na Instagramie
To też ich zasługa
W tym roku w Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyli się: Allegro Sp. z o.o., Amazon Europe Core SARL - PL, Andreas Stihl Sp. z o.o., Apart Sp. z o.o., Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Erste Group Bank AG, Henkel Polska Sp. z o.o., ING Bank Śląski S.A., Jeronimo Martins Polska S.A., L’Oreal Polska Sp. z o.o., LEGO Polska Sp. z o.o., LOTTE Wedel Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert S.A., Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Netia S.A., Oponeo.pl S.A., Orlen S.A., P4 Sp. z o.o., Pepco Poland Sp. z o.o., PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, Tarczyński S.A., Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.
Ich wsparcie pozwala Fundacji Polsat nie tylko finansować rehabilitację dzieci, ale także remontować i wyposażać placówki medyczne, edukacyjne i opiekuńcze w całej Polsce.
Gotowi do wspierania
Misją Fundacji Polsat jest ratowanie zdrowia i życia najmłodszych. W ciągu 29 lat swojej działalności pomogła blisko 45 000 dzieciom, wsparła ponad 2 700 placówek, przekazała blisko 320 milionów złotych na pomoc dzieciom w ich walce o lepsze życie.