To już tradycja
Mikołajkowy Blok Reklamowy to organizowana od dwudziestu dwóch lat akcja charytatywna, która umożliwia w bardzo prosty sposób. Wystarczy 6 grudnia o godz. 18:45 włączyć Polsat i obejrzeć emitowaną wtedy serię reklam. Im więcej widzów przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zostaje przekazanych dla podopiecznych Fundacji Polsat. W ciągu 21 edycji łączna suma wyniosła blisko 30 milionów złotych!
Wsparcie gwiazd Polsatu
Od lat kampanię wspierają Przyjaciele Fundacji Polsat. W tym roku w mobilizowanie widzów do pomagania włączyli się między innymi: Katarzyna Cichopek, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Ewa Wachowicz, Dorota Gawryluk, Maciej Kurzajewski, Krzysztof Ibisz, Ilona i Milena Krawczyńskie, Marcelina Zawadzka, Hubert Urbański, jurorzy „Tańca z Gwiazdami”: Iwona Pavlović, Ewa Kasprzyk, Rafał Maserak i Tomasz Wygoda, Aneta Zając i Jarosław Gugała. W specjalnym wideo widzów do udziału zachęcała Prezes Fundacji Polsat Krystyna Aldridge-Holc. W rolę Świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski. Bohaterem spotu był 8-letni Natan, który od urodzenia zmaga się z obustronnym niedosłuchem.
Blisko trzydzieści lat pomagania
Fundacja Polsat angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Przez 29 lat swojej działalności pomogła dziesiątkom tysięcy małych pacjentom i wsparła finansowo wiele placówek: szpitali i ośrodków medycznych oraz szkoły, przedszkola i ośrodki z pieczy zastępczej w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl