Dla kogo miejsce w show?
Do najnowszej edycji muzycznego formatu zgłosiło się kilka tysięcy osób, w tym blisko pięćset zespołów, pragnących pokazać swoją muzykę i talent w programie telewizyjnym, który otwiera drzwi do kariery muzycznej i pozwala spełniać marzenia. Na scenie wybrzmiały różnorodne style: pop, rock, indie pop, nu core, metal, punk rock, folk, disco, disco polo, rap, utwory operowe czy piosenki satyryczne i liryczne ballady.
Wokaliści, duety, zespoły i multiinstrumentaliści oraz wszyscy, w których sercu gra muzyka, przybyli do pięciu miast Polski: Białegostoku, Wrocławia, Katowic, Sopotu i dwukrotnie Warszawy, gdzie mogli zaśpiewać i zagrać, ale niejednokrotnie opowiedzieć historię, która nieodłącznie związana jest z muzyką.
Wyświetl ten post na Instagramie
Jury i prowadzący ponownie razem
Jak w poprzedniej edycji, za stołem jurorskim: Natalia Szroeder, Sebastian Karpiel-Bułecka, Dawid Kwiatkowski i Miuosh. Program prowadzą: Patricia Kazadi, Maciej Rock i Adam Zdrójkowski
Muzyczne zmagania uczestników podczas siedmiu odcinków castingowych nagranych w studio oraz trzech odcinków na żywo: dwóch półfinałowych i finałowego. Emisja formatu planowana jest w 2026 roku.
To oni byli najlepsi
12. edycję programu wygrał duet Alien i Majtis, łączący chwytliwe słowa z wyjątkowym brzmieniem rapu i elektroniki. Finaliści najnowszego wydania zawalczą o zwycięstwo i nagrodę pieniężną w wysokości 250 000 zł oraz prawo do udziału w Polsat Hit Festiwal organizowanym przez Telewizję Polsat.
Wyświetl ten post na Instagramie
Konkurencja w tyle
Według danych Nielsen Audience Measurement Polsat w momencie emisji odcinka finałowego 12. edycji (16 maja 2025 roku) był wiodącą stacją pasma wieczornego. Osiągnął 9,23 proc. udziału w rynku (TVP1 6,60 proc., TVP2 5,54 proc., TVN 7,93 proc.), zaś udział stacji w całej dobie emisji był równy 7,74 proc. (TVP1 6,96 proc., TVP2 5,31 proc., TVN 6,11 proc.), także najwyższy spośród pozostałych anten.
Program „Must Be The Music” osiągnął udziały 10,3 proc. w grupie 4+, gdzie średnia oglądalność w paśmie wyniosła ponad 1 milion 100 tys. widzów oraz 9,7% proc. w grupie komercyjnej 16-59, co jest najlepszym wynikiem całego sezonu emisji.
„Must Be The Music” wkrótce ponownie w Polsacie.
Oficjalny profil „Must Be The Music” na Instagramie - @mustbethemusic.polsat