2025-07-23

Hity Polsatu na YouTube. Miliony widzów nie mogą się mylić

Pośród licznych klipów stacji z milionami wyświetleń największą popularnością cieszą się skecze, ale numerem 1 nie jest występ kabaretu. Fragmenty programów Polsatu przyciągają zarówno nowych fanów, jak i tych, którzy regularnie wracają do ulubionych produkcji. Dobre żarty i hipnotyzujące osobowości nigdy nie nudzą. Oto lista najczęściej oglądanych przez internautów filmików. Przeczytaj do końca, żeby poznać rekordzistę.

10. Kabaret Neo-nówka - „Spotkanie”

O koszmarnej żonie, która na nic mężowi nie pozwala. Dwóch przyjaciół wykorzystuje jej nieobecność, żeby poobgadywać członków rodziny i porozmawiać o polityce. Co się stało ze zwykle siejącą terror żoną? Czy telefon od porywacza może okazać się powodem do świętowania? Ten skecz obejrzano ponad 12 milionów razy.

9. Kabaret Neo-nówka - „Wigilia 2022”

Ci artyści twierdzą, że najważniejsze potrawy wigilijne to opłatek i wódka. Nie może też zabraknąć rozmów o polityce. Po dwóch kieliszkach zaczyna się dyskusja. Ojciec ufa rządowi, syn wręcz przeciwnie. Wigilia zamienia się w prawdziwą debatę, jaka z pewnością odbyła się w niejednym domu. Skecz odtworzono aż 12 milionów razy.

8. Kabaret Młodych Panów - „Wizyta u teściów”

Umundurowany ojciec wita nowego chłopaka córki. Ten zauważa wiszące na ścianie trofea. - To są imiona wszystkich fagasów, którzy złamali serce mojej córeczki - wyjaśnia pan domu. Relacja teścia i zięcia nie zapowiada się najlepiej… ale na pewno zabawnie. Ten skecz widzowie obejrzeli już 13 milionów razy. Zobacz na YouTube.

7. Kabaret Nowaki - Adrianna Borek jako „Krystyna u lekarza”

Finalistka „Tańca z Gwiazdami” w roli nakręconej kobiety wbiegającej do gabinetu z wołaniem o pomoc. Polecenie rozebrania się niesamowicie ją podnieca. Zaloty pod adresem lekarza przerywa jej jednak znajomy ksiądz. Troje aktorów bawi publiczność swoją bezceremonialnością i energią, a na kanale Polsatu skecz ma aż 13 milionów wyświetleń.

Kabaret Hrabi - „Egzamin” z Joanną Kołaczkowską

To żadna niespodzianka, że na liście przebojów YouTube znajduje się też królowa polskiego kabaretu. Jej postać podczas egzaminu nieustannie popełnia gafy, próbując ukryć swoją niewiedzę przed komisją. - Jest epoka i tyle. Po co do tego wracać? - mówi, żeby zakończyć wypytywanie o Średniowiecze. Ten legendarny skecz odtworzono aż 14 milionów razy.

Top Girls - „Oddam Ci wszystko”

Na Festiwalu Weselnych Przebojów w 202 roku żeński disco-polowy zespół zaśpiewał cover piosenki autorstwa grupy Vivat. Piękne panie, harmonijne głosy i tradycyjne polskie sukienki zachwyciły widownię i internautów. Filmik ma imponujące 16 milionów wyświetleń.

4. Kabaret Moralnego Niepokoju - „Nowa dziewczyna Taty”

Kolejny skecz, a w nim ojciec, który znalazł sobie młodziutką dziewczynę, mimo że dopiero co pochował żonę. Ani synowi, ani wujkowi nie udaje się przemówić mężczyźnie do rozumu. - Po co dojadać stary chleb, jak jest świeża bułka? - podsumowuje za to dziadek. O takim skandalu widzowie chcieli usłyszeć aż 21 milionów razy.

3. Kabaret Moralnego Niepokoju z Anną Borek - „Skojarzenia”

Czas na podium. W skeczu mama, tata i nastoletni syn, któremu jedno w głowie, grają w skojarzenia. Rodzice ciągle się przekomarzają, a dziecko nie pozostaje w tyle i stara się upokorzyć tatę. Aktorzy zamieniają scenę w prawdziwy wakacyjny pociąg do Olsztyna. Internauci odtworzyli ten skecz już ponad 24 miliony razy.

2. Kabaret Paranienormalni - „Ja miałem tylko wejść i wyjść”

Robert Motyka i Igor Kwiatkowski z rozwinięciem klasycznego żartu „przychodzi baba do lekarza”, tylko że tym razem to facet. Nierozgarnięty pacjent nie rozumie polskich powiedzeń i przenośni. Myśli, że lekarz ma kozę ze złamaną nogą i sześć kucharek, a na domiar złego rzucił tonącemu brzytwę. Skecz ma ponad 30 milionów wyświetleń, a fani piszą, że wracają do niego niemal codziennie.

1. Oskar Rzymski w „Ninja Warrior Polska”

Na pierwszym miejscu fragment odcinka programu z 2019 roku. Dziewiętnastoletni chłopak dzielnie pokonuje tor przeszkód, a widownia głośno mu dopinguje. Ponieważ Ninja Warrior to format międzynarodowy, dzięki promocji w serwisie ten start stał się wiralem i ku zaskoczeniu zawodnika dotarł do fanów z całego świata. Szczególną popularność zyskał wśród Japończyków. Filmik ma rekordowe 55 milionów wyświetleń!

Oficjalny profil POLSAT na Instagramie - @polsatofficial

Oficjalny profil POLSAT na TikToku - @polsat