2025-06-27

Tylko Polsat zanotował wzrost w pierwszym półroczu 2025 roku

W tak zwanej „wielkiej czwórce” żadna z telewizji nie osiągnęła takiego wyniku. Tylko Polsat zanotował wzrost udziałów rok do roku. Ale to niejedyny sukces stacji w tym półroczu. W grupie komercyjnej wyprzedziła konkurencję w piątkowym i niedzielnym prime time oraz w dni robocze w paśmie 12:00-19:00.

W górę i na plusie

W pierwszym półroczu 2025 wobec analogicznego okresu Polsat oglądało o 5 procent więcej widzów w grupie rozliczeniowej (najważniejszej dla reklamodawców) 16-59 lat i o 2 procent więcej w grupie wszystkich badanych, tj. w 4+. W tym samym czasie konkurencyjny TVN odnotował spadek w grupie rozliczeniowej o 5 procent.

Ulubione wiosną 2025

Wyniki oglądalności wskazują wyraźnie, że widzom przypadły do gustu nowości wiosennej ramówki stacji. Spodobały się zwłaszcza sobotnie i środowe pasma kabaretowe i niedzielny „Taniec z Gwiazdami”. W grupie komercyjnej wzrosty rok do roku w prime time w sobotę sięgnęły 30 procent, a w środę 25 procent.

Hit za hitem

W piątkowe i niedzielne wieczory Polsat był absolutnym numerem jeden w pierwszym półroczu 2025! Wiosną w piątki stacja pokazała premierowy sezon kultowego show „Must Be The Music”. Średni wynik w tym czasie w grupie komercyjnej wyniósł 9,3 proc. W niedzielę przez dziesięć wiosennych tygodni widzowie śledzili zmagania par na parkiecie „Tańca z Gwiazdami”. Polsat miał w tym czasie średni wynik 12,2 proc.

Tu nie ma mocnych

Polsat deklasuje konkurencję, jeśli chodzi o udziały w grupie komercyjnej codziennie w paśmie 12:00-19:00. Udziały stacji sięgały w tym czasie 11 proc.

Oficjalny profil POLSAT na Instagramie - @polsatofficial

Oficjalny profil POLSAT na TikToku - @polsat