Wzrastająca oglądalność
Polsat News notuje znaczący sukces na rynku medialnym. Maj 2025 roku to najlepszy miesiącem dla stacji pod względem oglądalności w bieżącym roku, co potwierdzają najnowsze dane. Osiągnięcia Polsat News to 1,60% udziału w rynku w grupie wszystkich badanych oraz 1,38% w grupie komercyjnej (16-59 lat). Oznacza to wzrost aż o 22% w porównaniu z majem 2024 roku. Dla Wydarzeń 24 maj to miesiąc, w którym udziały tego kanału notują wzrost rok do roku w obu grupach: 4+ o 35%, a w grupie 16-59 o 51%.
Wyniki wyborów w centrum uwagi
1 czerwca program „Polska Wybiera. Wybory prezydenckie 2025” - na antenach Polsatu, Polsat News, Polsat News Polityka oraz Wydarzeniach 24 - w momencie ogłoszenia pierwszych wyników exit poll przyciągnął uwagę ponad 1,7 mln widzów w grupie ogólnej. Łącznie stacje uzyskały 14,9% udziałów w rynku w grupie komercyjnej (16-59 lat), wyprzedzając konkurencyjne anteny TVP1, TVP Info oraz TVP Polonia, które osiągnęły łącznie 10,8%.
Rekordowe wyniki Polsat News odnotował również 2 czerwca 2025 roku. Tego dnia udział Polsat News w rynku wyniósł 3,24% w grupie ogólnej - to najlepszy rezultat od 15 września 2024 roku. W grupie komercyjnej (16-59 lat) wynik osiągnął 3,38%, co stanowi najwyższy rezultat od 20 grudnia 2023 roku.
Zaufanie widzów
- Polacy wybierają Polsat News jako rzetelne źródło informacji w kluczowych momentach życia publicznego - mówi Piotr Witwicki, dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat, redaktor naczelny Interii oraz autor podcastu „Polityczny W-F”.
Dynamiczne wzrosty oglądalności są efektem konsekwentnie realizowanej strategii redakcyjnej: szybkich i wiarygodnych relacji, obecności reporterów w całym kraju oraz organizowania debat z udziałem najważniejszych kandydatów i komentatorów politycznych.
Polsat News, dzięki zaufaniu widzów oraz zaangażowaniu zespołu redakcyjnego, umacnia swoją pozycję jako jedno z najważniejszych źródeł informacji w Polsce, szczególnie w okresach o istotnym znaczeniu dla życia publicznego.