Bez konkurencji
Ostatni odcinek edycji zachęcił do spędzenia wieczoru z Polsatem aż 9,23 procenta wszystkich telewidzów. Inne anteny odnotowały znacznie gorsze wyniki - TVP1 6,60 proc., TVP2 5,54 proc., TVN 7,93 proc. Według danych Nielsen Audience Measurement udział Polsatu w całej dobie emisji równy był 7,74 proc. Jako najwyższy spośród pozostałych anten podkreślił znakomitą pozycję nadawcy wśród konkurentów. Ogółem program „Must Be The Music” osiągnął udziały 10,3 proc. w grupie 4+, gdzie średnia oglądalność w paśmie wyniosła ponad 1 milion 100 tys. widzów, oraz 9,7% proc. grupie komercyjnej 16-59. To najlepszy wynik całego sezonu emisji.
Wielki powrót
Świetny start powracającego po dziewięciu latach na antenę Polsatu legendarnego formatu muzycznego „Must Be The Music” świadczy o przywiązaniu publiczności do uwielbianego programu z zupełnie nowym gwiazdorskim składem jurorskim oraz poszukiwaniu przez oglądających wysokiej jakości w rozrywce muzycznej. Niebawem kolejna edycja programu. W trakcie finału wystartował casting.
Jak zgłosić się do programu?
To proste. Wystarczy wejść na stronę mbtm.polsat.pl, wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać swoje nagranie. Szukamy najlepszych z najlepszych. Może to właśnie Ty zachwycisz jurorów swoim talentem i zdobędziesz ich serca. Weź udział w internetowym castingu i pokaż, co potrafisz!
Zobacz „Must Be The Music” - odcinek 10:
„Must Be The Music” wkrótce w Polsacie.
Oficjalny profil „Must Be The Music” na Instagramie - @mustbethemusic.polsat