2024-10-01

„Wielkie oglądanie”! Zobacz ofertę serwisu Polsat Box Go

Startuje największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty telewizyjne, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, mocny online i social media - to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy. Polsat Box Go w ramach „Wielkiego oglądania” zaprasza na filmy, seriale, sport na żywo i masę rozrywki, proponując przy tym 140 kanałów tv.

Szczegóły kampanii

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Wielkie oglądanie”. 45-sekundowy spot emitowany będzie w stacjach Polsatu i TVN oraz w sieci kin Helios. Nośniki outdoorowe zaplanowano w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Są wśród nich zarówno klasyczne formaty reklamy zewnętrznej (citylighty), jak i niestandardy - siatki wielkoformatowe oraz plakaty afiszowe w ramach kampanii guerilla, obecne w przestrzeni miejskiej w stolicy. W internecie kampania startuje na największych portalach i w mediach społecznościowych. Towarzyszy jej mocny display i działania richmediowe.

Wielkie oglądanie, czyli co oferuje Polsat Box Go

Polsat Box Go to serwis streamingowy z bogatą biblioteką pełną różnorodnych treści i kanałów tv. Daje możliwość Wielkiego Oglądania - o każdej porze, w dowolnym miejscu, na wybranym urządzeniu. W ofercie:
Filmy: nowości prosto z kina, komercyjne hity i produkcje rozrywkowe. Obok nich unikatowy Klub Konesera - katalog znakomitych, nagradzanych tytułów, pełen kina festiwalowego, eksperymentalnego i autorskiego - obrazów kreowanych przez wybitnych reżyserów.
Sport na żywo: 20 popularnych kanałów sportowych, wydarzenia z Polski i ze świata - Liga Europy UEFA, Liga Konferencji UEFA, Liga Narodów UEFA, czołowe piłkarskie ligi europejskie, siatkówka, wielki tenis, koszykówka, UFC i wiele innych.
Seriale: polskie tytuły na wyłączność („Powrót do życia”, „Krew”, „Zdrada” i in.) i zagraniczne hity - od telenoweli po kultowe tytuły dostępne na kanałach telewizyjnych („Przyjaciele”, „Współczesna rodzina”, „Młody Sheldon” i in.).
Show: największe polskie i zagraniczne programy rozrywkowe - „Love Island. Wyspa miłości”, „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, „Moja mama i twój tata”, „Siły Specjalne Polska”, „Z kamerą wśród Kardashianów” itp.
Newsy: największe kanały informacyjne na wyciągnięcie ręki, na wielu urządzeniach.
Kanały TV: dostęp do 140 kanałów tv, czyli telewizja bez długotrwałych zobowiązań.

To wszystko dostępne w trzech przystępnych cenowo pakietach tematycznych - Sport, Premium i Start, które można subskrybować osobno, w zależności od zainteresowań i potrzeb, prosto i elastycznie - bez długoterminowych zobowiązań.

Pełna oferta serwisu na stronie polsatboxgo.pl.

Metryczka kampanii

Nazwa: Polsat Box Go. Wielkie oglądanie
Marka: Polsat Box Go
Media: TV, outdoor, sieć kin Helios, online, w tym social media
Kreacja: Cyfrowy Polsat
Produkcja spotu 45 sekund: Cyfrowy Polsat
Produkcja spotu 10 sekund do online: Cyfrowy Polsat / Grey Group Poland
Dom mediowy: iProspect i Mediaplus

Oficjalny profil POLSAT na Instagramie - @polsatofficial

Oficjalny profil POLSAT na TikToku - @polsat