2019-02-27

Nowa oprawa Polsatu na wiosnę. #WŁĄCZEMOCJE!

Wciąga jak sensacyjne kino, śmieszy do łez i wywołuje wzruszenie. Jest w każdym domu i dla każdego. A przede wszystkim wzbudza emocje. Taki właśnie jest Polsat i taka jest nowa oprawa stacji, która zmienia się od 27 lutego.

Telewizja POLSAT zawsze była i jest blisko ludzi, towarzyszy im w dobrych i trudnych chwilach i zmienia się razem z nimi. W ostatnich latach świat bardzo przyspieszył. Poprzez rozwój technologii, popularność mediów społecznościowych możemy razem dzielić najważniejsze chwile i poczuć wzajemne emocje. Być ze sobą we wszystkich momentach życia. Zawsze i o każdej porze. Dziś, po 27 latach nadawania, możemy z pełną świadomością powiedzieć, że logo Polsatu jest rozpoznawalne dla każdego Polaka. Jego słońce świeci nad każdym domem.

- Nowy projekt graficzny oprawy został oparty na słońcu będącym w logo stacji. Słońce wywołuje uśmiech na każdej twarzy i wzbudza pozytywne emocje - mówi Gabi Madracevic, dyrektor generalny Luxlotusliner, agencji kreatywnej, która przygotowała projekt oprawy. Logotyp stacji pozostał bez zmian, nową formułę zyskała jego animacja, podobnie jak zwiastuny, otwarcie i zamknięcie bloków reklamowych oraz innych elementów autopromocyjnych. Kolorystyka grafik wynika z logo stacji i oparta jest na kolorach pomarańczowym, czerwonym i białym. Odświeżony został również motyw muzyczny. Motto stacji „włącz emocje” zostało przedstawione w 9. etiudach filmowych poprzez pokazanie ludzi w różnych sytuacjach wywołujących na ich twarzach uśmiech robiących sobie słoneczne „selfie”.

Etiudy uzupełnione są o popularne w mediach społecznościowych hasztagi nawiązujące do istotnych dla widza emocji. Znajdziemy więc w nich hasła: #razem, #przyjaźń, #bliskość, #rodzina, #miłość, #młodość, #zabawa, #radość oraz #my.

Hasła te podkreślają, że Polsat łączy pokolenia i ludzi o różnych pasjach. Dzięki temu właśnie Polsat jest telewizją dla każdego, ponieważ każdy znajdzie w niej propozycje dla siebie. Będą to zarówno rozrywka na najwyższym poziomie, filmowe megahity, ukochane przez widzów seriale, gorące sportowe emocje oraz wydarzenia z Polski i ze świata.

Niemiecka agencja kreatywna Luxlotusliner która przygotowała projekt oprawy pracuje
z największymi stacjami telewizyjnymi na świecie, a na swoim koncie ma wiele nagród, między innymi tegoroczną „German Design Award” w kategorii sztuk audiowizualnych. Dla Polsatu agencja zrealizowała również obecną oprawę kanału Polsat Sport.

- Dzięki naszej wspólnej pracy stworzyliśmy coś wyjątkowego, co odpowiada trendom we współczesnym świecie i roli, jaką telewizja odgrywa obecnie w naszym życiu. Poszczególne elementy graficzne i animacje wprowadzają lekkość, świeżość i dają nam przestrzeń, by się rozwijać, a etiudy filmowe pokazują, że Polsat poprzez swoją ofertę programową łączy pokolenia i ludzi o różnych pasjach - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Pionu Marketingu Telewizji POLSAT, Dyrektor Komunikacji Marketingowej Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu.

Zobacz także:
Polsat zaprezentował nową ramówkę. Kulisy wydarzenia!
Wiosna 2019 w Telewizji POLSAT! Poznaj szczegóły