2017-12-07

Mikołajkowy Blok Reklamowy i ponad 6 milionów Mikołajów

Ponad 1,2 miliona złotych dla chorych dzieci w jeden wieczór! To wynik 14. akcji Telewizji POLSAT i Biura Reklamy Polsat Media. Pieniądze zostaną przeznaczone na leczenie i rehabilitację najmłodszych podopiecznych Fundacji Polsat.

Mikołajkowy Blok Reklamowy wyemitowany 6 grudnia o godzinie 18:45 obejrzało ponad 6 milionów widzów, co według wstępnych szacunków pozwoliło zebrać ponad 1,2 mln złotych. Żeby zostać świętym Mikołajem, nie trzeba było nawet wychodzić z domu - wystarczyło włączyć o tej godzinie Telewizję POLSAT lub telewizję internetową IPLA.

- To wzruszające i wspaniałe móc widzieć tak ogromne zaangażowanie naszych widzów i pomoc, którą niosą ludzie dobrej woli tym najbardziej potrzebującym i bezbronnym, czyli chorym dzieciom, którym Fundacja Polsat niesie pomoc. Dziękujemy za ten dar wielu serc - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W czasie dotychczasowych 14. edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 17,5 miliona złotych. Kwota ta została w całości przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji. Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, po raz kolejny wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Magdalena Hykawy, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.

Od 23 listopada Telewizja POLSAT oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi były emitowane w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska.

- To, co widać na ekranie, to oczywiście tylko niewielka część pracy, bo żeby to wszystko zorganizować, trzeba wybudować wielką machinę. A to wymaga wysiłku od organizatorów i wykonawców. Ale to przyjemna praca, którą wykonujemy od lat i nie wyobrażam sobie, byśmy mieli przestać - twierdzi Jarosław Gugała, jedna z twarzy Mikołajkowego Bloku Reklamowego.

Kampania została zrealizowana przez Telewizję POLSAT, a reżyserami spotów byli Andrzej Szajewski i Michał Konwicki. Animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz.

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od 21 lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 31 332 małych pacjentów i wsparła finansowo 1204 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 223 654 392,39 zł.

Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat pod adresem: www.fundacjapolsat.pl.

„Mikołajkowy Blok Reklamowy” został wyemitowany w środę 6 grudnia o godz. 18:45 w Telewizji POLSAT oraz IPLA.TV.

Zobacz także:
Dorota Gawryluk: Dawanie czyni nas lepszymi
Jarosław Gugała: Pomaganie jest przyjemne. Przekonaj się!
Kto jest Świętym Mikołajem? To Krzysztof Kowalewski