- Towarzyszą mi uczucia nadziei i oczekiwania, jeśli chodzi o trzynastą edycję Mikołajkowego Bloku Reklamowego - mówi szefowa „Wydarzeń”. - Liczymy na ogromny odzew i pobicie kolejnego rekordu - dodaje Dorota Gawryluk.
Już po raz trzynasty nie wychodząc z domów widzowie mogą pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Wystarczy oglądać Mikołajkowy Blok Reklamowy. Specjalny zestaw reklam będzie emitowany na antenie Telewizji POLSAT, a także w telewizji internetowej Ipla. Wpływy, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną w całości na leczenie oraz rehabilitację chorych dzieci. W dotychczasowych dwunastu edycjach kampanii udało się zebrać ponad 15,1 miliona złotych.
- Oczekujemy, że pobijemy wynik sprzed roku, czyli zbierzemy więcej niż półtora miliona złotych. Wszyscy, jako redakcja „Wydarzeń” i pracownicy Polsatu, czujemy radość, że możemy przy okazji swojej pracy pomóc dzieciom. To naprawdę wyjątkowy dzień. Przygotowujemy się do niego w szczególny sposób. Chcemy pokazać widzom, że warto czekać - zaznacza Dorota Gawryluk. Piastująca funkcję szefa najważniejszego programu informacyjnego stacji, wraz z Jarosławem Gugałą oraz Krzysztofem Kowalewskim, firmują akcję swoim wizerunkiem. Wspomagali ich dziennikarze redakcji „Wydarzeń”, Polsat News i Polsat Sport.
Skąd popularność Mikołajkowego Bloku Reklamowego? Z roku na rok oglądalność rośnie, na konto Fundacji Polsat wpływają poważne kwoty, a liczba pacjentów, którym pomogła i pomaga fundacja, sięga prawie 30 tysięcy osób!
- To nasza unikatowa akcja. Jej popularność nie spada. Warto zaznaczyć, że to autorski pomysł, który doskonale się sprawdził - akcentuje Dorota Gawryluk - Wystarczy oglądać Mikołajkowy Blok Reklamowy, więc wysiłek jest naprawdę minimalny. To bardzo proste. Nie ma potrzeby niczego wypełniać, wysyłać. Wystarczy włączyć Polsat i być z nami. Tyle jesteśmy w stanie dać z siebie wszyscy. Bez względu na to, czy jesteśmy bogaci, czy biedni. Wystarczy, że mamy telewizor - podkreśla Dorota Gawryluk.
Michał Pogodowski
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat pod adresem: www.fundacjapolsat.pl.
Zobacz także:
Jarosław Gugała: Każdy może pomóc dzieciom
Mikołajkowy Blok Reklamowy znów pomaga!