Już po raz trzynasty nie wychodząc z domów widzowie mogą pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Wystarczy oglądać Mikołajkowy Blok Reklamowy. Specjalny zestaw reklam będzie emitowany na antenie Telewizji POLSAT, a także w telewizji internetowej Ipla, tradycyjnie 6 grudnia o godzinie 18:45. Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. W dotychczasowych dwunastu edycjach kampanii udało się zebrać ponad 15,1 miliona złotych.
Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcieli się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Beata Cholewińska, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Dariusz Ociepa oraz Bartosz Kwiatek.
- Jestem bardzo szczęśliwy i dumny, że Mikołajkowy Blok Reklamowy wychodzi tak wspaniale - mówi POLSAT.PL Jarosław Gugała, dziennikarz i publicysta, prowadzący główne wydanie „Wydarzeń” na antenie Polsatu i Polsat News. - Cieszę się także z tego, że pomysł z Mikołajkowym Blokiem Reklamowym okazał się strzałem w dziesiątkę - dodaje. - Co roku, każda edycja akcji daje świetne rezultaty. Zebrane zostają pieniądze dla dzieci, które ze względu na swoją sytuację często wymagają poważnej pomocy i realnego wsparcia. Gdyby nie Mikołajkowy Blok Reklamowy prawdopodobnie ciężko byłoby im pomóc i je uszczęśliwić. Środków w państwowej służbie zdrowia jest zbyt mało i często dzieci odpowiedniej pomocy zwyczajnie nie dostają - podkreśla Jarosław Gugała.
Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 28 994 małych pacjentów i wsparła finansowo 1195 szpitali oraz ośrodków medycznych w całym kraju. Zostały one wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny.
- Działalność fundacji oraz aktywności takie, jak Mikołajkowy Blok Reklamowy, są niezwykle ważne. Te, z roku na rok coraz wyższe środki, które wpływają dzięki naszej mikołajkowej akcji, to według mnie wspaniały wynik - mówi Gugała. Jak zaznacza, Mikołajkowy Blok Reklamowy był pierwszym tego rodzaju przedsięwzięciem. - Ten pomysł na zbiórkę pieniędzy został najsensowniej wymyślony i opracowany. Jest jedyny w swoim rodzaju. To nie ma złych stron - akcentuje Jarosław Gugała, który obok Doroty Gawryluk i Krzysztofa Kowalewskiego, firmuje całą akcję swoim wizerunkiem.
- Pojawiają się duże pieniądze dla potrzebujących maluchów, podopiecznych Fundacji Polsat, a jednocześnie korzystają na tym „Wydarzenia” i cały Polsat. Pamiętajmy, że oglądalność bloków reklamowych emitowanych 6 grudnia jest bardzo dobra. Przed telewizorami zasiada wówczas wiele milionów ludzi. Widzowie, nic specjalnego nie robią, jedynie oglądają to, co się dzieje na ekranie. Mają w ten sposób możliwość wpłynięcia na ceny reklam, jakie wówczas są emitowane. Dzięki temu podbijają stawkę i swoim zaangażowaniem pomagają dzieciom. Dają im szanse! - podsumowuje Jarosław Gugała.
Michał Pogodowski
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat pod adresem: www.fundacjapolsat.pl.
Zobacz także:
Mikołajkowy Blok Reklamowy znów pomaga!