Kolejny rok charytatywnej akcji Telewizji Polsat i Polsat Media przyniósł zachwycający wynik. Jubileuszowy 20. Mikołajkowy Blok Reklamowy przed telewizorami zgromadził 4,5 miliona widzów*, co przekłada się na kwotę ponad 2,2 mln złotych na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. To o pół miliona złotych więcej niż w poprzednim roku oraz największa kwota zgromadzona w ramach akcji. To także dowód na to, że wciąż wierzymy w magię pomagania.
News
Dziennikarz zdradza mniej znane efekty wyjątkowej akcji charytatywnej Polsatu. Od dwudziestu lat 6 grudnia stacja pomaga dzieciom, przekazując całkowity dochód z bloku reklamowego Fundacji Polsat i jej podopiecznym. Jak mówi Jarosław Gugała, dzięki temu wydarzeniu, angażującemu wszystkich ludzi dobrego serca, do najbardziej potrzebujących trafia też inna pomoc.
Po raz dwudziesty widzowie Telewizji Polsat włączyli się w tę wyjątkową akcję! Tradycyjnie już 6 grudnia o godz. 18:45 na antenie stacji wyemitowane zostało specjalne pasmo - Mikołajkowy Blok Reklamowy - z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przekazany na leczenie i rehabilitację dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.
Gwiazdy Polsatu świetnie bawiły się podczas nagrań do jubileuszowej akcji. Na planie pojawiło się aż dwudziestu Mikołajów, były góry prezentów, akrobacje na linach, renifery, sanie i wspaniała świąteczna atmosfera. Mamy galerię fotek z realizacji filmów promujących charytatywne wydarzenie, organizowane dla podopiecznych Fundacji Polsat. Mikołajkowy Blok Reklamowy w środę 6 grudnia o godz. 18:45 w Polsacie.
WIDEO
ZWIASTUN