2022-12-06

Mikołajkowy Blok Reklamowy 2022. Bardzo dziękujemy!

Po raz dziewiętnasty widzowie Polsatu włączyli się w tę wyjątkową charytatywną akcję. Jak co roku 6 grudnia o godz. 18:45 wyemitowane zostało specjalne pasmo reklamowe, a wszyscy oglądający Mikołajkowy Blok Reklamowy wsparli tym samym Fundację Polsat. Całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przekazany na leczenie i rehabilitację jej podopiecznych.

Fundacja Polsat na Instagramie - @fundacjapolsat

Pomaganie jest naprawdę proste!
Grudzień to tradycyjnie czas, kiedy wszyscy myślimy o najbardziej potrzebujących i przy okazji świątecznego okresu chcemy nieść im pomoc. Telewizja POLSAT i Biuro Reklamy Polsat Media już po raz dziewiętnasty zorganizowały akcję, dzięki której każdy mógł w prosty sposób dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć podopiecznych Fundacji Polsat. Wystarczyło 6 grudnia o godz. 18:45 włączyć telewizor i obejrzeć Mikołajkowy Blok Reklamowy. W trakcie dotychczasowych 18. edycji udało się zebrać ponad 23 miliony złotych na leczenie i rehabilitację dzieci. Wszystkim widzom, którzy także w tym roku dołączyli do grona darczyńców, serdecznie dziękujemy!

Wsparcie w dobie kryzysu
Tegoroczna edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego jest szczególnie ważna. W czasie kryzysu ekonomicznego oraz trwającej wojny na Ukrainie niesienie pomocy potrzebującym nabiera jeszcze większego znaczenia. - W takich sytuacjach najdotkliwiej cierpią ci, którzy mają najmniej, potrzebują ciągłej i profesjonalnej opieki, na którą ich po prostu nie stać. Nie możemy i nie chcemy przechodzić obok nich obojętnie - podkreśla Małgorzata Nawrocka, Przewodnicząca Rady Fundacji Polsat. - Akcja Mikołajkowego Bloku Reklamowego jest genialna w swojej prostocie i niezwykle skuteczna - przypomina. - Wiemy, że bez naszego wsparcia wielu podopiecznych i ich rodziny nie poradziłyby sobie z problemami zdrowotnymi czy rehabilitacją. Nie możemy ich zawieść - dodaje Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Gwiazdy zaangażowane w akcję
Tradycyjnie akcję Telewizji POLSAT i Biura Reklamy Polsat Media promował specjalny spot, w którym wzięli udział Piotr Gąsowski - w roli Świętego Mikoaja - a także gwiazdy stacji Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała i Jerzy Mielewski oraz podopieczni Fundacji Polsat - Lenka i Kacper. Nagrania były realizowane m.in. w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała w 2021 roku. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.

Nie tylko Mikołajkowy Blok Reklamowy
Fundacja Polsat przez 26 lat swojej działalności pomogła blisko 42 000 małym pacjentom i wsparła finansowo prawie 2700 placówek: szpitali i ośrodków medycznych oraz szkoły, przedszkola i ośrodki z pieczy zastępczej w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe przekazała prawie 280 milionów złotych.

Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl