Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus, radiu, kinach oraz w Internecie. Promocja obejmie także działania outdoorowe.
Blisko tego, co bliskie Tobie
- Interia w nowej kampanii skupia się na aktualnych wydarzeniach, którymi żyje cała Polska, jest „blisko tego, co bliskie Tobie”. Opisuje zjawiska i sytuacje, które nas interesują, którymi żyjemy, wobec których nie pozostajemy obojętni. Kampanii towarzyszy nowy claim „Twoje wszystko”, który w naturalny sposób uzupełnia przekaz spotu „Pomiędzy”. Wskazuje, że wszystko to, czego potrzebuje użytkownik można znaleźć właśnie w Interii - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Grupie Polsat Plus. - Hasło Interii „Twoje wszystko” jest spójne ze strategią komunikacyjną Grupy.
Komfort i szybkość
Zmiany w portalu odzwierciedla nowa strona główna Interii. Zastosowane w niej rozwiązania m.in. nowoczesny design, intuicyjna obsługa, przejrzysty podział na bloki tematyczne i sekcja „Najnowsze” zapewniają użytkownikom komfortowy i szybki dostęp do wybranych treści.
Pomiędzy, czyli dla wszystkich
- Użytkownicy znajdą w naszym portalu wszystko, czego potrzebują - newsy, wywiady i mnóstwo treści multimedialnych m.in. materiały wideo, podcasty i live streamingi. Polityka, plotki, pogoda, muzyka, filmy, seriale, motoryzacja i wiele innych tematów - opisane, opowiedziane i pokazane przez najlepszych dziennikarzy w Polsce - mówi Piotr Witwicki, Redaktor Naczelny Grupy Interia.
Za pomysł kreatywny kampanii „Pomiędzy” oraz jej realizację odpowiada agencja Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji POLSAT i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Plan mediów przygotowało Vizeum Polska.
***
Według badań Mediapanelu w tym roku Grupa Polsat-Interia odnotowuje co miesiąc ok. 20 mln RU i prawie 2 mld odsłon. Portal sukcesywnie dąży do objęcia pozycji lidera w polskim Internecie.