2021-12-03

Nowa Interia. Ruszyła kampania „Pomiędzy”. Zobacz wideo!

3 grudnia wystartowała akcja promocyjna Grupy Interia. Oglądaj spot! Kampania prezentuje Interię jako miejsce, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą najważniejsze informacje i wydarzenia oraz tematy ważne społecznie. Zgodnie z ideą „Pomiędzy” Interia pokazuje rzeczywistość pełną niuansów, różnic i odmiennych punktów widzenia. Oddaje głos osobom z wielu środowisk o różnych systemach wartości.

Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus, radiu, kinach oraz w Internecie. Promocja obejmie także działania outdoorowe.

Blisko tego, co bliskie Tobie
- Interia w nowej kampanii skupia się na aktualnych wydarzeniach, którymi żyje cała Polska, jest „blisko tego, co bliskie Tobie”. Opisuje zjawiska i sytuacje, które nas interesują, którymi żyjemy, wobec których nie pozostajemy obojętni. Kampanii towarzyszy nowy claim „Twoje wszystko”, który w naturalny sposób uzupełnia przekaz spotu „Pomiędzy”. Wskazuje, że wszystko to, czego potrzebuje użytkownik można znaleźć właśnie w Interii - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Grupie Polsat Plus. - Hasło Interii „Twoje wszystko” jest spójne ze strategią komunikacyjną Grupy.

Komfort i szybkość
Zmiany w portalu odzwierciedla nowa strona główna Interii. Zastosowane w niej rozwiązania m.in. nowoczesny design, intuicyjna obsługa, przejrzysty podział na bloki tematyczne i sekcja „Najnowsze” zapewniają użytkownikom komfortowy i szybki dostęp do wybranych treści.

Pomiędzy, czyli dla wszystkich
- Użytkownicy znajdą w naszym portalu wszystko, czego potrzebują - newsy, wywiady i mnóstwo treści multimedialnych m.in. materiały wideo, podcasty i live streamingi. Polityka, plotki, pogoda, muzyka, filmy, seriale, motoryzacja i wiele innych tematów - opisane, opowiedziane i pokazane przez najlepszych dziennikarzy w Polsce - mówi Piotr Witwicki, Redaktor Naczelny Grupy Interia.

Za pomysł kreatywny kampanii „Pomiędzy” oraz jej realizację odpowiada agencja Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji POLSAT i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Plan mediów przygotowało Vizeum Polska.

***

Według badań Mediapanelu w tym roku Grupa Polsat-Interia odnotowuje co miesiąc ok. 20 mln RU i prawie 2 mld odsłon. Portal sukcesywnie dąży do objęcia pozycji lidera w polskim Internecie.