Stało się to już swego rodzaju tradycją, że w Wigilię Polsat deklasuje konkurencję i jest najlepiej oglądaną stacją telewizyjną w Polsce. Tego dnia w obu grupach audytoryjnych stacja uzyskała najlepsze średnie udziały: 17,6% w grupie 16-49 i blisko 15% w grupie wszystkich widzów. Wpływ na tak dobre wyniki oglądalności miały czołowe punkty programowe, dzięki którym Polsat za każdym razem plasował się na pozycji lidera pasma.
„Wielkie Kolędowanie z Polsatem” z Warszawy, które obejrzało 2,2 mln Polaków, osiągnęło średnio 25,9% w grupie wiekowej 16-49 oraz 23,9% SHR w grupie wszystkich widzów.
Podczas tegorocznych świat nie mogło zabraknąć kultowej pozycji programowej stacji - komedii „Kevin sam w domu”. Film kolejny już raz okazał się absolutnym hitem, ściągając przed telewizory aż 3,8 miliona widzów. Dzięki temu Polsat uzyskał średnie udziały na poziomie niemal 40% w grupie komercyjnej i 30% w grupie 4+.
Łącznie w Wigilię oraz Święta Bożego Narodzenia Polsat był najchętniej oglądaną stacją, uzyskując średnie udziały na poziomie prawie 12% w grupie wiekowej 16-49 i 9,6% w grupie wszystkich widzów.