- Każdy sposób pomocy i zainteresowania się, tym jak żyją inni, jest dobry. A to jest dopuszczalna i komfortowa dla wszystkich forma pomocy - powiedział w rozmowie z POLSAT.PL Bogdan Rymanowski. - Nie trzeba tak naprawdę nic robić, wystarczy oglądać - podkreślił gospodarz programu „Wydarzenia i Opinie”.
Mikołajkowy Blok Reklamowy rokrocznie notuje coraz większą oglądalność i wpływy. W czym tkwi tajemnica sukcesu tej akcji? - Jesteśmy przyzwyczajeni do leniuchowania, więc nawet ludzie, którym nie chce się uruchomić komputera i dokonać wpłaty na szczytny cel, mogą dalej leżeć na kanapie i patrząc w telewizor komuś pomóc. Patrząc, pomagamy - stwierdził Bogdan Rymanowski.
Mikołajkowy Blok Reklamowy to specjalny blok reklam emitowany na antenie Telewizji POLSAT, w telewizji internetowej IPLA oraz na stronie Polsat.pl. Podczas poprzednich 14. edycji udało się zebrać ponad 17,5 miliona złotych.
6 grudnia w rolę Świętego Mikołaja ponownie wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski. W tym roku wspomogli go dziennikarze redakcji „Wydarzeń”, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Telewizji POLSAT. To jubileuszowa, piętnasta edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Wpływy z niej Telewizja POLSAT i Biuro Reklamy Polsat Media, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekzały w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl
Zobacz także:
15. Mikołajkowy Blok Reklamowy. Oglądaj i pomagaj!