2018-11-21

15. Mikołajkowy Blok Reklamowy. Oglądaj i pomagaj!

6 grudnia o godz. 18:45 wyemitowano reklamy, z których zysk otrzymali potrzebujący. Mikołajkowy Blok Reklamowy został pokazany już po raz piętnasty. Cel akcji Telewizji POLSAT i Biura Reklamy Polsat Media to pomoc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat.

Specjalny blok reklamowy został wyemitowany na antenie Telewizji POLSAT, w telewizji internetowej IPLA oraz na stronie Polsat.pl. Podczas poprzednich 14. edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 17,5 miliona złotych. Do czasu emisji 15 edycji Bloku Fundacja Polsat objęła swoją pomocą ponad 33 tysiące dzieci.

To jubileuszowa, piętnasta edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Wpływy z akcji Telewizji POLSAT i Biura Reklamy Polsat Media, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostały w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci.

Ponownie w rolę Świętego Mikołaja wcielił się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski. W tym roku wspomogli go dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Telewizji POLSAT. Byli to: Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki - Dorota Gawryluk, a także Paulina Chylewska, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Sienkiewicz, Magdalena Stużyńska-Brauer, Aneta Zając, Katarzyna Skrzynecka, Jarosław Gugała, Bogdan Rymanowski, Maciej Dowbor, Paweł Królikowski i Bartosz Kwiatek.

- Mikołajkowy Blok Reklamowy to już przedświąteczna tradycja. Tradycja, która sprawia, że nie wychodząc z domu możemy stać się Świętym Mikołajem i w prosty sposób pomóc chorym dzieciom. Niezmiennie, 6 grudnia o godzinie 18:45 możemy zrobić ten prosty gest. Wystarczy usiąść przed telewizorem, a im wyższe wyniki oglądalności tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie potrzebujących - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Od 21 listopada Telewizja POLSAT oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi były emitowane w telewizji internetowej IPLA oraz w radiu MUZO.FM.

Kampania została zrealizowana przez Telewizję POLSAT, reżyserami spotów byli Michał Konwicki i Jacek Siut, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz.

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą kilkadziesiąt tysięcy małych pacjentów i wsparła finansowo ponad tysiąc szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. Do dnia emisji 15. Mikołajkowego Bloku Reklamowego na cele statutowe Fundacja przekazała 230 117 406,85 złotych.

Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl