2017-11-23

Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dziękujemy za wsparcie!

Akcja Telewizji POLSAT i Biura Reklamy Polsat Media odbyła się po raz czternasty. 6 grudnia punktualnie o godz. 18:45, nie wychodząc z domów, widzowie mogli pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji POLSAT - oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy.

Specjalny blok reklamowy był emitowany na antenie Telewizji POLSAT, a także w telewizji internetowej IPLA. Wcześniej Fundacja Polsat objęła już swoją pomocą ponad 30 tysięcy dzieci.

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, zostały przekazane w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. W ciągu poprzednich trzynastu edycji kampanii udało się zebrać ponad 16,3 miliona złotych. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Magdalena Hykawy, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.

Od czternastu lat mamy szansę pomóc podopiecznym Fundacji Polsat. W naszych spotach padają słowa „oglądajcie i pomagajcie, to prosty gest”. - Tak proszę Państwa, to naprawdę prosty gest, który nic nie kosztuje, a ma wielką moc. Im więcej będzie nas przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie chorych dzieci - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Od 23 listopada Telewizja POLSAT oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi były emitowane w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska.

- Udział w kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego za każdym razem jest dla mnie wyjątkowym wydarzeniem. Świadomość, że robimy to, aby pomóc chorym dzieciom jest główną motywacją. Pamiętajmy, tradycyjnie 6 grudnia o godzinie 18:45 przed „Wydarzeniami” obejrzyjmy Mikołajkowy Blok Reklamowy, z którego dochód w całości jest przeznaczony na wsparcie chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat - powiedziała o udziale w kampanii Dorota Gawryluk, prezenterka „Wydarzeń” oraz gospodarz programu „#DorotaGawrylukZaprasza”.

Kampania została zrealizowana przez Telewizję POLSAT. Reżyserem spotów był Andrzej Szajewski, a producentem Krzysztof Hansz.

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dziewiętnastu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Przed Mikołajkowym Blokiem Reklamowym z 2017 roku Fundacja objęła swoją pomocą 31 332 małych pacjentów oraz wsparła finansowo 1204 szpitale i ośrodki medyczne w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała do tej chwili 223 654 392,39 złotych.

Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat pod adresem: www.fundacjapolsat.pl.

„Mikołajkowy Blok Reklamowy” został wyemitowany w środę 6 grudnia o godz. 18:45 w Telewizji POLSAT oraz IPLA.TV.

Zobacz także:
Dorota Gawryluk: Dawanie czyni nas lepszymi
Jarosław Gugała: Pomaganie jest przyjemne. Przekonaj się!
Kto jest Świętym Mikołajem? To Krzysztof Kowalewski