2017-05-11

Konferencja prasowa Polsat SuperHit Festiwal 2017

0

11 maja odbyło się spotkanie gwiazd sopockiej imprezy z mediami. W Villi Foksal w Warszawie pojawili się uczestnicy wszystkich trzech dni koncertowych, które w tym roku zaplanowane są na weekend od 26 do 28 maja.

Na konferencji obecni byli: Muniek Staszczyk i T.Love, Ewa Farna, Janusz Panasewicz, Kasia Kowalska, Sylwia Grzeszczak, Michał Bajor, Ania Wyszkoni, Michał Szpak, Sarsa, Ania Dąbrowska, zespół Piersi, artyści Teatru Roma pod kierownictwem muzycznym Kuby Lubowicza: Anna Sroka-Hryń, Beata Kowalska, Dariusz Kordek i Paweł Podgórski, a także Natalia Nykiel, Antek Smykiewicz, Cleo, Grzegorz Hyży, Feel, C-Bool, Gromee, Lanberry, Margaret, Natalia Szroeder oraz prowadzący Polsat SuperHit Festiwal: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Maciej Dowbor i Maciej Rock.

Pierwszego dnia Polsat SuperHit Festiwal 2017 na deskach Opery Leśnej spotkają się największe muzyczne gwiazdy, których płyty pokryły się platyną, a 35 lat na szczycie rynku muzycznego świętować będzie rockandrollowy Muniek Staszczyk z zespołem T.Love. W sobotę najpopularniejsi wykonawcy, których piosenki nucimy codziennie słuchając radia, wystąpią w koncercie „Radiowy Przebój Roku”. Będzie też okazja do celebrowania 10. scenicznych urodzin Ewy Farnej, jednej z najmłodszych i największych gwiazd muzycznych Polski i Czech. Zgodnie z tradycją w niedzielę pojedynki na żarty stoczą mistrzowie najlepszych polskich kabaretów.

Polsat SuperHit Festiwal 2017 organizuje Telewizja POLSAT we współpracy z Miastem Sopot, Bałtycką Agencją Artystyczną BART oraz AlberT Production. Partnerem strategicznym Festiwalu jest Związek Producentów Audio-Video (ZPAV).

Patronem medialnym Polsat SuperHit Festiwal 2017 jest radio RMF FM.

Oficjalnymi partnerami technologicznymi i dostawcami szybkiego Internetu LTE, na potrzeby Polsat SuperHit Festiwal 2017 są Plus i Cyfrowy Polsat.

Oficjalny Partner Flotowy - Grupa Zdunek.

Polsat SuperHit Festiwal to festiwal artystów, którzy odnieśli sukces. Jego formuła uwzględnia wszystkie najnowsze trendy dystrybucji muzyki, czyli zarówno sprzedaż płyt, najczęściej grane utwory w radiu, jak i płatną oraz bezpłatną dystrybucję muzyki w internecie oraz na urządzeniach mobilnych. Podczas dwóch dotychczasowych edycji Polsat SuperHit Festiwal, Telewizja POLSAT była liderem oglądalności, a wszystkie koncerty obejrzało łącznie niemal 20 milionów widzów.

 

Zobacz także:
Polsat SuperHit Festiwal 2017 (26-28 maja)

Komentarze